Post by etfilagirud on Feb 16, 2022 8:58:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dropdom - Jewel Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dropdom - Jewel Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats meer bron ▞▞▞
▞▞▞ Dropdom - Jewel Blast 2022 version ▞▞▞
leuk voor een tijdje, maar het formaat is vreemd. Ik denk dat het een glitch heeft, dus het maakt niet uit hoeveel regels je voltooit, het houdt het altijd halverwege naar de top.
Dinosaur Rampage Action emr
Zoals iedereen al heeft gezegd, is dit spel nu moeilijker gemaakt, dus je kunt niet veel hoger dan 1000 scoren, wat natuurlijk betekent dat je meer advertenties moet bekijken. Ik heb dit spel nu verwijderd omdat het niet speelbaar is als je weet dat het spel over 2 minuten voorbij is.
Leuk spel voor tussendoor
Niet zo leuk als filpmje voorspiegeld. Je komt helemaal niet zo ver. Veel reclame. Weer verwijderd.
Ik hou van het spel en zelfs de puzzels zorgen ervoor dat ik meer van het spel geniet
saai weinig uitdaging.werkt wel goed
verdomd moeilijk doch
Politieke advertenties horen niet thuis in games. Nee, ik wil Obama's petitie niet ondertekenen, en ik wil hem ook niet zien tijdens mijn ontspanningstijd...ugh!
Was een geweldig ontspannend spel, maar nu duurt het een eeuwigheid om de 1000 punten te halen en daarna onmogelijk om hoge scores te behalen zoals het geval was voor de updates. Bewerken 25 sept. Gedegradeerd tot 1 ster (zou NUL geven als dat mogelijk is). Het is duidelijk dat deze ontwikkelaars niets meer om dit spel geven en het hebben verlaten voor "betere" spellen. Sinds de laatste update een paar dagen geleden is het nu onmogelijk om voorbij de 1000 te komen en krijg je de puzzelstukjes niet meer. Nutteloze tijdverspilling
Dropdom - Jewel Blast پزل vzt
De hele dag plezier
Leuk spel en de advertenties zijn niet al te irritant.
moeilijke boel., maar opgelegd.
Ik speel dit al heel lang met tussen pozen. Eerst kon je wel tot 10.000 punten halen nu kom ik nooit meer dan 2000 omdat je op een bepaald moment alleen maar grote blokken krijgt. Beetje jammer.
Leuk spel blijft niet bestaan.
Misleidend, die blokken zijn onderdeel van dit spel. Het echte spel is een legpuzzel
Het is een van die spellen die geweldig beginnen, maar al snel onmogelijk worden om te spelen.
leuk
Voordat het spel wordt geüpdatet is het erg leuk. Maar na het updaten voeg je het spel niet toe en is het niet gescoord
Ik vind dit spel leuk, behalve één ding: de donkere puzzelstukjes tegen de donkere achtergrond zijn ZO MOEILIJK TE ZIEN. Ik hoop dat u de achtergrond belastbaar maakt. Dank u.
In het begin erg leuk, maar krijg steeds vaker dat de waarde van de blokken 8 blijft. Heel vervelend
een hele leuke spel je blijft bezig😂
Vermakelijk, maar werd het beu om nooit mijn score te verslaan. Het stopte met het toestaan van blokken om rond de 2000 te scoren, dus kan nooit blijven spelen.
Teveel advertenties. Heb de game verwijderd
Geniet van het spel, maar de score is verwarrend! In het ene spel scoor ik in de duizenden en het volgende gaat het alleen maar omhoog in enkele cijfers, dus mijn score is amper 1000, ook al zou ik meer overeenkomsten hebben gemaakt dan het vorige spel .... Kan geen patroon zien om het lijkt gewoon willekeurig. Heel vervelend als je hoge scores wilt halen maar als het je niet stoort dan is het een goed spel om tijd door te brengen.
Dit toneelstuk bezorgt me geen stress als ik moe ben
Erg leuke en leerzame vaardigheden
Doordenkertje!
Te veel reclame...
De gameplay van de game verandert willekeurig, je kunt er maar zo ver in komen voordat je knock-out slaat om een advertentie te bekijken en je opnieuw begint.
uitdaging leuk spel. niet te veel reclame
Geweldig spel om te ontspannen, gemakkelijk en leuk. Hou ervan.
het lijkt niet te willen dat je slaagt. het is een echte uitdaging om een hogere score te behalen. ik zou graag het spel kunnen resetten en kijken of ik het elke dag beter kan doen zonder pen en papier te hebben.
Goed spel, behalve dat je tijdens het spelen niet naar muziek van andere apps kunt luisteren. Enige game op mijn telefoon die dit probleem heeft, echt balen.
Spel is een beetje glitchy. Ik krijg vaak niet de mogelijkheid om een advertentie te bekijken om door te gaan als ik 1 fout maak en soms kijk ik de advertentie en het geeft me toch gameover. Corrigeer alstublieft! Ook een paar power-ups zouden ook leuk zijn om een beetje verder te komen.
Valse reclame, game adverteert zichzelf als een block drop-game, is een puzzelspel, niet downloaden
Ik vind de advertenties niet erg, maar deze game is nu gewoon iets anders, als je scores van meer dan 1000 krijgt, heb je geluk, na een paar minuten spelen krijg je alleen lange balken die je nergens kunt verplaatsen of repareren, dus het spel eindigt, doe daar iets aan of het is niet leuk meer Ik kan niet elke 2 minuten opnieuw beginnen, wat heeft het voor zin als ik mijn hoogste score niet kan verslaan.😔
deze game was best leuk, maar elke keer dat ik deze game speel terwijl ik mijn muziek speel, stopt de muziek. repareer dit alsjeblieft
Jammer van de advertenties ertussen
Leuk om te spelen.